2017.10.23. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

Mit vegyek fel?

Miért unják meg az emberek a kedvenc ruháikat? Miért csak a szekrény 20%-át veszik fel?

Családi Lap
2015.04.15  13:20   frissítve: 2015.04.16 11:16
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

Már megint... tíz felsőből megint a kéket sikerült kihúzni... Nincs még kivasalva az ingem? - De hisz tegnap dobtad a szennyesbe... Vajon miért ragaszkodunk egy-egy ruhadarabhoz, miközben háromszor annyiból választhatnánk? A P&G mosószer üzletága a kognitív tudományok segítségével kereste a kérdésekre a választ.


A most végzett legfrissebb kutatásból kiderült, hogy a nők 84%-a szeretne új lendületet adni a gardróbjuk mélyén rejtőző, már feledésbe merült ruhadarabjaiknak. A választásainkat pedig alapvetően meghatározza az, hogy egyszerre több érzékszervünkre hat egy ruhadarab: az összképet a látvány, a tapintás és az illat együtt alkotja. Ha ezeket a tulajdonságokat elveszítik ruháink, akkor tudat alatt a szekrény mélyére száműzzük ruhatárunk darabjait, és nem vesszük fel őket újra. Talán ez az oka annak, hogy az emberek miért unják meg saját ruhatárukat, és miért hordják az esetek 80%-ában a ruháik csupán 20%-át.






Így viselhetjük tovább...

A P&G tudósai - ötvözve a multiszenzoros agy működését vizsgáló kognitív ismereteket a szépség- és ruhaápolásban szerzett páratlan szakértelemmel - olyan innovatív megoldásokkal segítenek megőrizni a ruhák ellenállhatatlan, minden érzékszervre ható tulajdonságait, amelyek lehetővé teszik, hogy ruháinkat tovább viseljük és szeressük. Megalkották a 3 lépéses textilápolási megoldását, melynek segítségével a fogyasztók nem csupán a hatékonyan tisztíthatják kedvenc ruhadarabjaikat, hanem hosszú távon megóvhatják és megőrizhetik a ruha minden érzékszervre ható tulajdonságait: eredeti formáját, élénk színét, a szövet illatát, szerkezetét és tapintását. Ugyanakkor a ruháink nem megfelelő ápolása nagyban lerövidítheti élettartamát és a multiszenzoros tulajdonságait könnyen elveszíthetik az anyagok.



A nők szeretik a divatot

A hölgyek gyakran kísérleteznek a különböző anyagokkal és szövetekkel, ezek nem megfelelő tisztításával azonban árthatnak kedvenc ruhadarabjaiknak. Az Ariel-nek köszönhetően a nők imái meghallgatásra leltek, és boltok polcaira került a legújabb Ariel folyékony mosópor , innovatív előkezelő kupakkal. A ruhaápolási és tisztítási szokásokat új szintre emelve, az Ariel folyékony mosópor kombinálja az Ariel Color mosópor hatékonyságát és a folyékony mosószer kímélő hatását, ami nem csak tisztítja, de védi és megóvja a manapság kapható gyönyörű szövetek színét, formáját és tapintását. Az Ariel kutatásai szerint a nők 79%-a használ valamilyen különleges előkezelőt a különböző foltokra, de ezek a készítmények gyakran okoznak csalódást, mivel nem szedik ki a foltokat, a fehér ruhák szürkévé válnak, míg a színes ruhák kifakulnak. Az Ariel folyékony mosópor új előkezelő kupakjának köszönhetően a makacs foltokat már a mosás előtt célzottan kezelhetjük a ragyogó tiszta eredmény érdekében, a ruhák pedig hosszú ideig megőrizhetik minden érzékszerve ható tulajdonságaikat, hogy tovább hordhassuk őket. A mélytisztító formulája pedig a többféle enzim, tisztítást fokozó polimer és felületaktív anyagok segítségével tünteti el a makacs és zsíros foltokat, illetve nem képez lerakódásokat a ruhákon, így nem károsítja a szövetet.


Hogyan választunk ruhát?

A válaszadók 40%-a a ruha kiválasztását és vásárlását arra alapozza, hogy jól áll-e neki az adott darab, de a mosási instrukciókat tartalmazó címkével már csak a vásárlást követően szembesül. A ruhatervezők folyamatosan újabb és újabb anyagokkal és szövetekkel kísérleteznek, ami az igényes ruhavásárlóknak fejtörést okoz, hiszen a különböző anyagoknak eltérő ápolásra van szüksége. A vásárlók igényeinek alapos megismerésének köszönhetően a P&G kutatói egy olyan terméket fejlesztettek ki, amely nem csak tisztítja, de segít megőrizni a ruhák eredeti szépségét, formáját, tapintását és színét.

 






A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás